طی حکمی از سوی سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، علی اصغر میرزایی به عنوان سرپرست فرمانداری شه
اولین سرپرست فرمانداری شهرستان سیمرغ معرفی شد.
طی حکمی از سوی سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، علی اصغر میرزایی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سیمرغ منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، طی حکمی از سوی سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، علی اصغر میرزایی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سیمرغ منصوب شد.
متن کامل حکم به شرح ذیل اعلام می گردد؛
آقای علی اصغر میرزایی
سلام علیکم؛
باتوجه به پیشنهاد مطروحه و بموجب این ابلاغ جنابعالی بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سیمرغ منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری همچون گذشته با اتخاذ تدابیر مناسب در انجام وظیفه محوله و تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران در خدمت به مردم شهید پرور موفق و مؤید باشید.
گفتنی است علی اصغر میرزایی اهل بهشهر ،برادر سردار شهید علی اکبر میرزایی از فرماندهان ارشد لشگر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس می باشد و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و پیش از این در سمت های بخشدار ،معاون فرماندار بهشهر و معاون مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری مازندران بوده است.












مهندس علي اصغر ميرزائي فرماندار شهرستان سیمرغ